Opinie o konkursie

Idea konkursu pozwala na określenie pozycji produktu bezpośrednio z punktu widzenia detalistów.

Sobota, 28 lutego 2015
Alina Baniecka, Dyrektor Marketingu Chipita Poland Sp. z o.o.
Idea konkursu „Złoty Paragon” pozwala na określenie pozycji produktu bezpośrednio z punktu widzenia detalistów. Dla producentów jest to niezwykle cenna informacja zwrotna, umożliwiająca ocenę skuteczności prowadzonych działań. Nikt tak dobrze jak sprzedawcy i właściciele sklepów nie jest w stanie ocenić, które produkty w danej kategorii przynoszą największe zyski. Wyróżnienie „Złoty Paragon” wydaje się więc być niezwykle wiarygodnym i cennym źródłem informacji.

Wyróżnienie „Złoty Paragon” jest dowodem wysokiej sprzedaży naszych produktów, a co za tym idzie, ich dużej popularności wśród konsumentów. Jesteśmy dumni z tego, że udaje nam się stale powiększać grono klientów. „Złoty Paragon” traktujemy jako potwierdzenie skuteczności naszych codziennych starań o jak najlepsze pozycjonowanie marki.



tagi: złoty paragon , opinie , chipita ,