Edycja 2014

Konkurs „Złoty Paragon” to obecnie jeden z najważniejszych konkursów branży FMCG.

Sobota, 28 lutego 2015
Sylwia Mokrysz, Członek Zarządu MOKATE S.A.
Konkurs „Złoty Paragon” to obecnie jeden z najważniejszych konkursów branży FMCG. Jego wartość wynika przede wszystkim ze sposobu, w jaki jest przeprowadzany. Ankiety wypełnianie przez właścicieli lub kierowników sklepów odzwierciedlają faktyczną pozycję produktów w swojej kategorii, a zaangażowanie niezależnej agencji do opracowania wyników uzyskanych dzięki tymże ankietom, gwarantuje obiektywizm wyników. Jako przedstawiciel dwukrotnej laureatki „Złotego Paragonu” – herbaty Minutka 100T – cieszę się, że Kupcy tak chętnie uczestniczą w badaniu, ponieważ uzyskane w ten sposób wyniki są doskonałą i rzetelną rekomendacją produktów, które faktycznie zapewniają największe obroty w danej kategorii.


tagi: złoty paragon , opinie , mokate ,